Jag bara sitter här och bara bara ser såpbubblan

oh herregud! att mina ögon är öppna är ett mirkael! Efter mindre än fyra timmars sömn inatt och en hel dag i Björkeby är jag helt slut i varenda nerv. hehe. Men om ett par dagar är jag 1650 kronor rikare så jag klagar verkligen inte!

Gårdagen var väldigt lyckad, min outfit var ju helt klart bäst ;) hehe. Det kom massa människor från klassen plus nya ansikten, en härligt blandad skara. Vi lekte lekar, dansade, pratade, tävlade, sjöng och massa mera långt in på små timmarna. Världens bästa mamma köttade till Högdalen för att köra hem mig och grabbarna vid halv tre inatt. Utan skor och helt död gick jag till bilen för att åka vilse påvägen hem. haha. kom hem först halv fyra. Men mina snodda Converse återfanns, en tjej  i min klass hade råkat ta de. Så jag är lycklig nu ska ni veta :D


Min klass är väldigt väldigt bra ska ni veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0