jag kommer alltid vara udda men på världens bästa sätt

hejsan svejsan!

nu är det så här att jag har fått en order utav min kära vän att jag måste göra ett inlägg och jag och bloggar har aldrig gått ihop som ni kanske märker men ja tänkte bara säga sitter på en helt galet ROLIG engelskalektion då allt jag gör är att blir irriterad på mickan då hon bara sitter och spelar på min mobil istället för att jobba så jag får göra ALLT helt själv!! jobbig brud det där..

punkter kommatecken och stora bokstäver finns inte i min värld men däremot felstavade ord brukar dyka upp ibland så välkommen!

här får ni en snygg bild på mig ganska lik mickan måste jag nog påstå



sen bara för att jag är störd och får sånna här måsten ibland så måste jag lägga upp denna blid med!




// den absolut BÄSTA tjejen i världen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0