Lär känna Mikaela

Jag har insett att min senaste kyss: var med en person jag älskar
Jag pratar: ofta vid helt fel tillfällen
Jag tycker om: att testa nya saker
Jag avskyr när folk: när folk inte står på sig.

Min första vän heter: Linnea
Kärlek är: den starkaste känslan som existerar
När jag borstar tänderna: studerar jag mitt ansikte lite för nära
När jag lagar mat: sjunger jag och dansar samtidigt
Jag tänder på: charm och humor

Jag är rädd för: att inte kunna känna lycka.
Den värsta känslan är: att inte känna sig älskad.
Den bästa känslan är: att vara nykär.
Jag är bäst på: att klanta till saker
Jag är sämst på: att gå upp på morgonen
Min högsta önskan är: att få den framtid jag drömmer om.
Min bästa vän är: min käre bloggkompanjon Em.

Om jag va ett djur skulle jag vara: en papegoja
Min mobiltelefon är: fungerade trots problem med högtalare
När jag vaknar på morgonen: så är allt jag vill att somna om
Just nu tänker jag på att: MIN ONEPIECE ÄR BÄSTA KÖPET!!!
När jag var liten: så var jag världens gladaste unge!
Nu vill jag: somna i dina armar
När jag blir stor: vill jag bli framgångsrik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0