med ett leende på läpparna

Lycka. Fyra bokstäver som beskriver vad jag känner rakt igenom nu. Hade en jätte mysig morgon när jag traskade runt själv i Kista och kikade runt efter julklappar, fortsatt av en lektion och efter skolan åkte jag vidare till Bella. Där spikade vi våra planer och ni ska få höra om det imorgon (: Kvällen avslutades med en match mot Täby IS elitserie lag. Riktigt kul att spela och vi hade inte förväntat oss vinst även om vi krigade och försökte. Det slutade iaf 8-2 till de och vi får vara riktigt nöjda eftersom de är bland de främsta lagen i Sverige. Efter ett skönt snack med mamma landade jag här och ska vidare mot sängen för att få några timmars sömn innan en lång skoldag imorgon.
Just nu känner jag mig lika lycklig som jag var när detta kort knäpptes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0