när du kan så mycket mera

Igår var både lyckat och misslyckat. Jag hade extremt kul fram tills några idioter slog sönder fönster och de stängde ned allt. Efter det gick det bara utför, min gamla klasskamrat och min bästa killkompis blev båda nedslagna, polisen kom , folk bråkade och det var allmänt kaos. Därför dröjde det ett bra tag innan jag kom hem, runt klockan två klev jag in genom dörren och avslutade kvällen genom att kolla en film.

Som vanligt så väckte telefonen mig imorse och jag får reda på att det är 10 minuter kvar tills matchen jag ska se på börjar, kuuuul! -.- så jag köttade som fan och missade bara första tio (prestation)!! Har alltså hängt i Viksjö hallen hela dagen idag också. Hehe, två dagar kvar av Scorpions = två dagar till med massa innebandy (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0