Såpbubblor

Jag är helt död verkligen! Efter en hetsig men så skoj gårdag där jag och Amanda åkte till Kista efter skolan för att gå i lite affärer och äta innan vi mötte upp Em och gick på Breaking Dawn. Efter filmen drog vi iväg på äventyr (haha) innan vi slutligen landade hemma hos Amanda. En bra kväll med mina gamla vänner!
Imorse var det bara att kriga sig upp tidigt som satan för att åka ut till Högdalen och spela innebandy match. Matchen var kaos, jag gillar inte att klanka ned på domare eftersom de är så svårt att döma .. Men dessa var verkligen inte bra! Vi fick allt emot oss och aah, det kaosa. Vi vann iaf med 9-1 så det var ju bra. Nu ska jag äta och vila lite innan jag ska träffa en vän.
Vi tre för typ ett år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0