Sjuk ingen..?

Helluu!
Ligger skönt nerbäddad i sängen med datorn i högsta hugg, det är så det ska vara när man har öroninflammation och stört ont i magen. Trots öroninflammation och huuur mycket plugg som helst, tog jag mig ner till friskis för ett spnning pass med tjejerna i klassen, riktigt jobbigt men skönt nu efteråt :D
Efter det försökte jag komma ikapp med matten, men man blir inte så motiverad när man slår upp boken och tittar på första talet och inser att det inte finns en chans att man kommer klara det..

Nu ska jag kolla lite grey's så jag tänker på något annat än mina smärtor!


Tumblr_lnpsfoenhu1qe9or5o1_500_176251420_large
Ungefär så kommer jag känna nästa matte prov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0