Three hours off misery

Ohlord! Ni anar inte vilka hemska tre timmar jag har haft! Sparade en uppsats som ska in imorgon till idag och mina vänner sa att den tog en timme att skriva. Jag har suttit och pluggat fokuserat i tre timmar! HELT SINNESSJUKT!!!! Har aldrig skitivt en svårare uppsats, man fick inte sätta sin egen prägel på texten, använda värderande ord eller skriva egna tankar. Detta min vänner är en nästintill omöjlig uppgift för lilla mig och jag var nära på att brista i tårar för jag var så sur. Haha. Men nu är jag klar och tänker inte göra om detta igen. Och nu ligger nästa uppsats och väntar, men den ska inte in imorgon så den tänker jag inte börja med nu! Nu ska jag har lördag!!!
Computer_large
Detta vill jag typ göra nu, hahaha. Fatta skönt (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0