You said that you loved me, was that just another lie?

Klockan är halv åtta och om jag kunde skulle jag garanterat lägga mig och sova, men nu är det så att jag krigar mot klockan om tre och en halv timme ska en uppsats ha skickats in. Jobba, jobba, jobba! Jag är klar med del ett av två så det är iaf skönt. (ingen bryr sig, jag vet)
Idag gick jag upp tidigt för att döma, fem matcher och nästa 1000 kronor rikare kom jag hem vid fem tiden och satte mig framför Chelsea-Liverpool. Tyvärr blev det förlust med 2-1 men vi är inte bra just nu. Det går tungt, men men jag tror på en vändning snart. Det gör jag! Så nu sitter jag här, med nästan i historie böckerna och drömmer mig bort till värmen. Puss
usa, take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0