I will always stand, stand by you

Hola! Nu är jag tillbaka i min mysiga säng. Skönt efter två nätter borta, men saknar mami redan. Vi har haft det jätte mysigt. Gått runt massor i Amsterdam, ätit gott, åkt en guidad tur på deras alla kanaler, gått på museum, spela kort, pratat och skrattat i mängder. En toppen helg med mina favoriter helt enkelt! :)

Hemresan blev dock inte lika bra. Först stod bror min på stand-by ticket fast vi bokade för månader sen, så efter lite panik och flipp kom han med på planet men fick sitta långt ifrån varandra. Därför var jag smart och pluggade. Förberedde allt inför mitt svenskaprov på tisdag då man ska ha med en disposition. När planet landade blev de stressigt och jag glömmer kvar min bok + allt jag har skrivit. KAAOS!!!! -.- Så är lagom pigg nu. Ska ringa arlanda imorgon och försöka fixa, hoppas de har sparat de (a)

Pappa körde mig direkt till Björkeby där jag kollade vår DJ match som kunde ha gått bättre ;) Nu pluggar jag och ska sova snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0