If you start to miss me, remember that you walked away

En otroligt jobbig men ändå grymt bra dag idag! En redovisning och ett prov avklarat, skulle inte säga att något av dessa gick super men man vet inte säkert för man får resultatet ;) Efter skolan åkte jag och Becca till Bolinder, blev ett träningspass och det märktes att jag inte besökt gymmet på de senaste veckorna. Väl hemma har jag hjälpt till med maten och tvätten. Nu har jag en ledigkväll och tänkte ägna den åt att träffa en vän, plugga eller slappa galet. Borde göra det andra alternativet, vill göra det första men lär sluta med det sista. Haha!

Hoppas ni har en bra kväll i kylan, puss!


Min bästa, jag kommer sakna dig massvis när du är och njuter i paradiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0