Love your life!

Holaa!
Har nyss lagat middag åt hela familjen (stolt tjej). Blev ganska gott faktiskt. Dagen då: Först vaknade jag väldigt tidigt, så passade på att kötta lite på gymmet, nu ska jag komma i form!!! Sedan åkte jag till morfar och fikade ;) Hade tänkt plugga en del idag men aa så blev det ju inte. Jag skulle iofs kunna sätta mig nu, men ska nog snart till peter en stund så känns ganska onödigt :)
Igår hände nästan ingenting på dagen förrutom att jag tränade. Men på kvällen kom peter hit och gjorde mig sällskap. Vi bakade chokladbollar (som slutade men ett litet krig), och kollade A cinderella story, vilken pojkvän jag har som överhuvudtaget går med på att se den! (a)

386412_243384102385638_100001421507630_759647_51964877_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0