Sista lektionen avklarad

Åhh vad skönt! Åkte till skolan för spanska 8.20-9.35 och den var faktiskt rolig idag! Efter det var mina två nästa lektioner frivilliga. Jag gick faktiskt på samhällskunskapen och skrev lite på min uppsats, snackade med läraren om våldtäckter (vi har lag och brott och snackade om diskrimineringen). Har en grym lärare i samhälle faktiskt!! Efter en trevlig lunch med pojkarna åkte jag hemåt för att städa. Dammsög hela huset och åkte mot Jakan för att kolla upp mitt öga som krånglar (kan inte ha linser utan att de gör ont). Iaf så får jag inte använda lins på mitt vänster öga och ska tillbaka i nästa vecka. Efter det gick jag med Becca till bilioteket, plugg stod på schemat men ersattes med deeptalk och kortspel. Bella kom och gjorde oss sällskap efter ett tag, mer snack innan jag vände hem.

Snart ska jag sätta igång med matlagning och efter det blir det gym. Skönt att träna :)
Puss Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0