uppoffringar

Mitt i natten, skön känsla att jag ska upp om typ sju timmar och ska sätta mig och plugga nu. Men hela dagen har varit stressig så det är först nu jag har haft tid. Efter skolan mötte jag upp en vän för att ordna lite saker, stressade hem, hoppade upp på cykeln till Ica. Köttade runt i fredagshandlandet och letade efter pizzadeg i typ ett halvår -.- haha. Snabbt hem igen för att gå till Em och äta middag, sen tillbaka till mig och fixa iordning innan tjejerna kom över. Vi kollade på film, busade och hade allmänt mysigt. En toppen fredag skulle jag säga! De lämnade runt ett och sedan dess har jag diskat, städat, plockat undan, fixat inför imorgon osv. Är faktiskt stolt. Men nu ska jag som sagt ta tag i skolan, den måste man också ha tid för.

Tänkte passa på att säga att jag har lösenordsskyddat min andra blogg. Anledning, jag har inte tid med två stycken och vill inte att alla ska kunna rota i arkiv så här har ni mig från och med nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0