Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Igår blev jag 600 kronor rikare, jag såg mitt lag besegra Tullinge och ta steget närmare regionsslutspel. En tidig kväll blev det. Imorse ringde klockan sex och jag krigade mig upp för att få se mitt lag göra det som behövdes, oavgjort mot Täby och vi är vidare i SM!!! Ni äger tjejer, är så sjukt stolt!! :D :D :D Waaay!

Så nu på eftermiddagen har jag kollat film, lagat mat, städat lite och snart ska jag åka till Björkeby för att döma två matcher. Wish me luck! Är extremt nervös för det är mina tuffaste matcher hittills och jag dömer inte med Anna utan en annan gammal vän till mig. Så kommer vara lite shaky men det ska nog gå! Hanna har sagt att hon kanske ska joina som moraliskt stöd, hoppas på det alltså!! :) Sen ska kvällen avrundas perfekt! Ben & Jerry's kväll med Emelie och Sofie. En bra söndag!


Sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0