Det är så mycket..

Ni anar inte, mitt liv är upp och ned. Saker hela tiden. Firanden, konserter, prov, plugg, träning, vänner, familj, sleepovers, innebandy, deeptalk. Allt händer och jag hinner knappt med själv men jag njuter av att hela tiden ha något att se fram emot! Nästa helg ska jag liksom till Berlin och har inte ens hunnit tänka på det. Sjukt!

Idag kom det bästa och samtidigt sämsta beslutet på länge. Min oscar, min storebror, min förebild, min vän har fått stipendium och ska lämna landet under ett halvårs tid. Han ska till stället han älskar mest i världen. London och plugga. Är så sjukt glad för hans skull men det värker i mig då jag ska leva min vardag utan honom i ett halvår. Kommer bli extremt jobbigt. Men som sagt, kunde inte varit lyckaligare ändå. Han är sååå värd det! Dessutom kommer jag hänga i London typ varje månad nu (: så de är ju najs! hehe nej men ska inte vara ego och tänka på mig själv för han har verkligen krigat och lyckats... igen! Grattis storebror, you rock! :D


Florida i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0