Du som alltid följt mig hem, nykter eller aldeless för full

Jag hade så sjukt kul igår.. Men idag mår jag piss, sov bara ett par timmar inatt på ett golv osv. Haha, inte bra Mikaela! Menmen. Grillbuffe på grönan med tjejerna, träffa Maggio, kolla på hennes konsert med massa sköna människor, hem till Elin och alla brudar, pyjamasparty, mycket snack, dans och massor av annat kul.
Därför har dagen bestått av att sova och kolla chelsea som vann med 4-1, underbart! :D
Snart blir det fin middag, oxfile, gott! Bror ska ju firas lite mera. Senare ikväll ska jag hänga med några jag inte träffat på evigheter, kommer bli skönt! :)


Varken avstånd, tid eller olika liv kan skilja oss åt, ni är fantastiska mina vänner ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0