Ni är underbara!

Måste bara få säga hur underbara mina småtjejer som jag tränar är! När man kommer till träningen och är lite down så vet dom precis hur dom ska få mig på bra humör igen. Dom gör som jag säger, dom presterar bättre än någonsin tidigare och dom busar lagom mycket, som 8-åringar ska :) Det är sånna här dagar som gör att man verkligen kommer ihåg varför man går dit flera dagar i veckan, man får tillbaka så himla mycket!
Dagen då, jag har inte varit i skolan alls, har alltså varit ledig hela dagen :) fast var ändå tvungen att gå upp klockan åtta eftersom jag skulle till läkarn. De ska försöka fixa till min fot nu, så ska få operation och sen blir det kryckor ett tag, fast om jag har tur så blir det bara kryckor knappt en vecka, så håller tummarna för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0