Ny dator!

Idag kom pappa hem med en ny dator til mig :D Så nu är den installerad och färdig, och teknisk som jag är så installerade jag den nästan helt själv ;) Allt gick hur bra som helst tills jag skulle fixa itunes, då råkade jag radera alla låtar, så för tillfället har jag inga låtar, filmer eller bilder på varkan datorn, mobilen eller ipoden, känns lagom kul -.-
Idag har det inte hänt särskilt mycket, pluggat lite och sen mest fixat med datorn.
Nästa onsdag är det dags för operation i foten, nervositeten stiger mer och mer för varje dag eftersom det blir första operationen som jag inte är sövd på så är lite orolig för att det ska göra ont men läkare brukar ju kunna sin sak ;)
Nej nu ska jag ut och träffa peter :)


Tumblr_lq089am6tq1qbnm8to1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0