Och så löser sig allt!

Har haft en ganska turbulent vecka om jag säger så.. Ena dagen har jag varit världens lyckligaste och andra dagen undrade jag bara vad fan jag håller på med. men nu har jag blivit stabil igen och allt känns super! :)
  
gårdagen då, först skola, fick tillbaka matte provet och det gick ganska bra faktiskt, mycket bättre än förväntat. Efter skolan var det bara att åka hem för att fixa inför kvällen då vi skulle på Maggio!! :D det var grymt, åt grillbuffe där vi träffade henne och sen dansa till hennes låtar med mina fina vänner. Efter det kom peter och mötte mig vid bussen och så gick vi hem till mig och dog lite smått för att vi var så himlaa trötta, men det var lika mysigt som vanligt :)
Imorse var det bara att kliva upp halv nio för att bege sig till träningen med småtjejerna och sen åkte jag och sara till gymmet och köttade gaalet! :D
Ikväll blire movie night, ska bli så skönt att bara ta det lite lugnt med några nära vänner, och imorgon är första dagen på riktigt länge där jag inte har något speciellt planerat så ska passa på att vara lite impusiv!!
Har fortfarande ingen dator så vet inte när jag hinner uppdatera igen, blir inte att man sitter så mycket vid datorn när man inte har en egen.  

3033406874_1_2_bbpnlcza_large


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin helg vännen.

KRAM



Glöm inte att checka in Tävlingen om fint pris.

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

2011-09-25 @ 11:12:27
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0