Sjung för gamla Djurgår'n nu

Derby vinst 1 av 2 avklarad. Känns bra, jävligt bra! Okej, jag erkänner.. jag såg inte matchen, men hade faktiskt träning. Däremot blir det ppv imorgon på hockeyn.. Pepp!!

Nu är det verkligen rutiner igen. Något som inte tillfredsställer mig så mycket, to be honest. Skola, träning, läxor, sova.. Träningen och sova är najs.. men ahh läxorna gör det lite tufft att leva. Har dessutom haft en dålig helg då jag inte orkat ta tag i något så nu jävlar måste jag jobba!
Imorgon blir det träning och hockey men på onsdag.. då kör jag. Har ju fan prov på torsdag och jag har inte börjat plugga. DAMN FICK PANIK NU!! MÅSTE HÄMTA BÖCKERNA, TACK OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0