And she's back again

Holly jesus vad operationen och läkningen gett mig dåligt imunförsvar, nu vet jag hur det känns att vara Sofie ;) hehe. Igår åkte jag på världens huvudvärk och lite feber, vilket satt i imorse så jag valde att stanna hemma för att vila upp mig inför imorgon då jag har flera viktiga lektioner. Skulle även träffa Em, men inte så smart när man mår lite halvt. Dagen har spenderats i soffan där jag har sovit lite, kollat på några filmer och faktiskt fått en del plugg överstökat. Nu har jag endast ångest inför två moment som ska in innan och dirket efter påsk (förutom spanska som ger ständig ångest). Heja mig!
Igår var första dagen på länge jag fick ta på mig fina kläder, lägga en
make och ta på mig smycken på länge. Var skönt att känna sig finare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0