Godnatt!

Nu ska jag försöka sova lite i min egna säng alldeles själv, men mår verkligen inte bra. Fick en ordentlig sträckning på gymmet och börjar fundera på om det är därför jag mår illa och har ont i huvudet (jag mår alltid illa när jag har ont).
Hade en mysig middag med napa tjejerna iaf, eller aa det gör ont som satan när jag sitter så den var väl så mysig den kan bli ;)
imorgon ska jag upp tidigt tidigt och plugga, sen iväg och fixa lite saker och sen om det går tänkte jag träna också. Målet var att träna varje dag på lovet, det gick väl sådär måste jag säga... ;)
Aja, nu ska jag stoppa i mig lite smärtstillande och sen försöka sova lite!


Vill bara fylla 18 och ta studenten nuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0