Hur är det möjligt?

Hur är det möjligt att lägga ner mer än hälften av sitt liv på något man hatar över hela sitt hjärta? Har pluggat som en galning hela lovet för att få bra på proven den här veckan, men det verkar inte löna sig. Hade biologi prov idag och jag kan ärligt talat säga att jag blir hur glad som helst om jag får G. När jag kom hem hade jag sjukt mycket huvudvärk och var riktigt trött, men det var bara att bita ihop och sätta sig och plugga 2,5 timmar till för morgondagens rättskunskaps prov. Som tur är så är det i alla fall lite intressant att läsa juridik men hade ju hellre gjort något annat.
Snart ska jag iaf iväg på träning och få lite positiv energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0