Keep the blue flag flying high

Sitter och arbetar med ett projekt atm. Duktiga jag, hihi. Mammas vän från värmlands trakterna är här så har käkat middag med de. Visar sig att hennes dotters innebandy lag också kvalat sig upp till ettan. Skoj skoj.
Konserten igår var sinnessjukt bra, love it! Bästa jag varit på, känslan var obeskrivlig. Jag touchade Pierre lite snyggt och jag fångade ett plektrum (y) dagen var helt enkel fantastisk och när de kom in till Shut up visste jag inte vad jag skulle göra. Pierre, vilken kropp han har fått btw, mums! Hihi, im gonna be MsPierre!!!!
Snart ska jag dra mig ned mot LaGondola där det blir fotbollstitt med Bella & hennes Fredrik. Trevligt trevligt, Chelsea behöver verkligen vinsten och jag är så otroligt taggad!!!!!
Ihhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0