Mini birthday

Var trevligt att träffa släkten igen osv. Är dock fortfarande i matkoma (prestation!) hehe. Fick jätte bra grejer verkligen och är super nöjd. Hitils har jag fått massa pengar (nästan hela london resan betald, check!), en sabo berlock, ett armband från snö, presentkort på hm, make up + 500 på make up store och en rese hårfön. Happy girl_94! Resten får jag kring min födelsedag :) verkligen super bra grejer och saker jag behöver, älskar när man inte bara får pengar heller utan saker man vill ha! Åhh, jag är glad :) har dock huvudvärk och är trött men ska försöka få ned några ord på en uppsats som ska in i slutet av veckan så.
0790-001-12
Fick denna berlock av mina kusiner. Love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0