somewhere over the rainbow

En dag som verkade rätt trist när jag vaknade vid tolv slutade riktigt bra faktsikt! Planen var att plugga hela dagen och endast fokusera på skolan. Slutade dock med att Emelie ringde och vi tog en promenad till Jakan i det vackra vädret. Där gick vi in på H&M och spenderade mina presentkorts pengar, en foundation till mig och en blus till Emelie. Efter det rullade vi hem till mig där Emelie hittade lite klädesplagg som jag tröttnat på. Vi körde vår klassiska cykling som är legendarisk hem till henne där vi drack världens godaste drink, pratade, gjorde planer och hade allmänt mysigt. Jag körde även igenom hennes garderob och hittade lite kläder. Så nu har jag fem nya plagg i ungefär en månad, super!!

Såhär såg jag ut idag. Älskar att jag bara klär på mig innan jag inser att allt jag har på mig är från London. Hehe, tror att halva min garderob om inte mer består av kläder inhandlade i London, men what to do? ;)

Mina fem kap från Emelie. Två lite finare tröjor, ett maglinne & två sköna tischor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0