Sorry for party rocking

Godmorgon / god eftermiddag!
Jag hade en toppen gårdag. Åkte till Beccut där kvällen börjades med stormiddag :) efter det öppnade hon presenter & utav mig fick hon bla en film jag hade gjort till henne. Ska lägga upp den senare är det tänkt. Efter det mötte vi upp massa människor, vi var typ 20 pers som drog ut. Först förade vi på amnesia innan vi drog vidare till Viper room, inte bästa stället men vi dansade med varandra och hade skit skoj hela natten!!
Tog en rejäl sovmorgon idag innan jag åkte till Becca för att hämta lite grejer och snacka igenom gårdagen. Nu är det dags att plugga medtanke på att de enda jag gjort under veckan är att jobba med hennes film. Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0