Sovmorgon!

Ganska skönt att vakna mitt i natten av ett sms där det står att första lektionen är inställd, så börjar inte förrän halv tolv :) Men dum som jag är ställer jag inte om väckarklockan så den ringde 8.00 i morse och jag kunde inte somna om, så har faktiskt gjort lite nytta nu på morgonen, bland annat pluggat till mina prov idag och imorgon och så tänkte jag städa mitt rum för en gångs skull ;)
Igår sökte jag sommarjobb också, om jag får det kan inte min sommar bli roligare!
Ikväll ska jag på träning med småtjejerna, sen ska jag testa att springa en runda efter eftersom jag inte hinner till gymmet, så får vi se om min fot bara halv dör eller dör helt...


Saknar gympan så otroligt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0