The not so lucky one

Efter middagen, som var utsökt. Himla god indiskrätt drog jag mig mot Vällingby med KKC! Lämnade cv på några affärer innan vi gick på premiären av "the lucky one". Boken är bland de bästa jag har läst (efter VA såklart!!) men filmen, jisses vad dålig!! De fångar inte alls Keiths äckliga sida, Zac Efron är en usel Logan.. (han är för mycket sweet boy för att vara ruffiga men ändå sexiga Logan) och Beth... nej. Bara fel! Hmm, riktigt missnöjd och får nog läsa om boken för att må lite bättre ;) hheh. Ska iaf trösta mig med den nya VeckoRevyn nu och lite fantastisk musik så blir nog även denna kväll bra.
Kenza, Sveriges snyggaste kvinna! Goosh, såå snygg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0