vuxen ångest

Jag har en  e n o r m  ångest över att fylla 18 år imorgon! Jag är listad som en vuxen människa, en människa som har rätten att ansvara för sig själv, sitt liv, ta egna beslut, gifta sig och skriva testamente. Åh herrejesus! Jag är fortfarande fem år inombords och kommer stanna på den nivån i några år tror jag bestämt!! Men neeeeeej, nu ska jag bli vuxen. Och jag vet, det är typ ingen skilnad, men mega ångesten finns ändå!! Crap -.- aja, jag ska försöka göra det bästa av imrogon för mina vänner som verkligen visar sin kärlek! :)
Jag känner mig fortfarande så liten. En liten flicka tillsammans med hennes bästa kompis, inge bekymmer, inga pliker. Inget ansvar, bara leka och vara glad och fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0