we are young, we run free, celebrate, we don't sleep

Hola chicos!
I lördags kom Elin, Sofie, Hanna och Helena över och vi hade en chillkväll. Med spel, film och massa prat. Soft! Natten gick sådära då jag bara sov ett par timmar, men that's life.. Igår tog jag det lugnt, träffade en vän på dagen och på kvällen lagade jag och napa brudarna i ordning en god middag tillsammans. Följt av lite spel, snack och tv innan Helena och Hanna kom över och jag drog med dom hem till Helli för en sleepover. Imorse dumpade de mig för att dra till Kista och köpa present till the birthday kid (MIG!!!!) 18 bast imorgon! Sinnes! Sen dess har jag städat, diskat, pluggat och tvättat. Heja mig!! Nu ska jag återgå till svenskan innan det är dags att träffa tjejerna för en middag och dra ned till hallen för kvalet :)
Napabrudar, wooop!! Taggaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0