Happiness!

Oj vilken bra dag jag har haft!
Mamma väckte mig och jag fick frukost serverad med god smoothie :) efter det åkte vi till outlet och ikea. Två böcker, stars & strips påslakan & dofljus i mängder kom jag hem med. Packade upp allt och tog en lång promenad med m&p innan jag tog tag i mitt rum. Rensade ur kläder, möblerade om i garderoben, strök massa osv. Duktig tjej!
Frammåt fyra tiden åkte jag & pappa iväg en sväng till för att köpa en ny kamera till mig. Denna skönhet är grymt bra & blev framröstad till årets digitalkamera 2011, jag är verkligen i extas ! Fick dessutom andra glädjebesked som jag inte kan dela med mig av ännu. Att jag nu ska spendera ett par timmar med läxor känns inte ens ansträngade, är så lycklig just nu!
bilden är tagen med min nya kamera :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0