hjärtat slår hårdare

Igår kväll var supermysigt :) vi var några killar & tjejer från klassen som gick ut åt, pratade och hade några trevliga timmar tillsammans. När jag kom hem packade jag lite och däckade före midnatt!!
Lyckades även försova mig imorse så det har varit lite stressigt nu. Men nu är jag back on track! Ska packa ned de sista, borsta tänderna och tigga skjus till stationen. Känslan är som den alltid är innan en resa, pirr i magen, jag är i extas och denna gång är hyserin värre. För när jag stiger av planet och London välkommnar mig kommer även bror stå där med öppna armar! En och en halv månad utan honom har varit riktigt jobbigt. Har saknat honom super mycket. Hihih, jag taggar !
skönaste flygoutfiten, en oversize skjorta och leggins. Nu drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0