will it ever go away?

Rykten.. Jag trodde att när nian var slut, när högstadiet var över skulle dramat tonas ned. Men neeeeej, det ska bli värre! Har inte brudar någon gräns. Vi dömer utan att veta, snackar skit för att det roar & försöker intala oss själva att vi inte är som alla andra. Men då tycker jag att du kan ta en fet blick i spegeln nästa gång. Är du ärlig? Snackar du skit? Isf är du precis som alla andra.
Jag är långt ifrån perfekt & jag har insett det. Samtidigt jobbar jag hårt för att inte känna någon lycka alls för andras misslyckanden & face it .. det är svårt! När någon du inte tycker om alls har lite otur med sig får det mig att må bättre för stunden. Dock vill jag inte att de ska vara olyckliga.. alla förtjänar lycka.
Nu känner jag att jag rann iväg. Ville bara säga att jag inte vill ha drama, skitsnack & rykten som en del av min vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0