den senaste tiden har varit mycket speciell

Nejdå. men har inte kunnat/hunnit uppdaterat. Internet har krånglat massa och dessutom har jag haft fullt upp. Kvällen när vi kom hem kom Becca hit och vi chatched up. I förrgår lunchade jag med papi, träffade en vän, hängde i jakan och umgicks med Helena. Nyår spenderades först hos Sofie med Emelie innan vigick hem till Anna där vi var femton tjejer som åt middag och hade trevligt innan vi splittrades åt olika håll. Jag och två sköningar mötte upp mina peeps i bakarby för en fest innan vi drog vidare till en lokalfest i viksjö. Därifån drog vi hem till en vän och jag kom innanför dörren vid halv fem tiden. Ett riktigt lyckat nyår!
Idag blir det att chilla med tjejerna. Puss
Tumblr_lx4gbeaxtj1r5a5e2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0