Dribbla, passa & skjuta

Idag ska jag få pressa mig kropp på planen igen och det känns så fantastiskt! Jag kommer inte behöva kliva av så fort jag känner smärta, utan jag kan köra på tills det gör så ont att jag vet att jag inte kommer kunna sova inatt. Och hell yeah! Nu ska jag köra, längtar verkligen. Oj vad det ska bli kul, finns inget bättre än att göra en bra match, lägga en snygg pass, lyckas med en dragningen eller se sitt lag vinna en viktig match.
Nu ska jag tillbaka och jag är mer motiverad än någonsin, nu ser jag ljuset i tunneln för första gången på flera år! Välkommen ut Mikaela!

Det är snart fyra år sedan jag stod över denhär cupen pga min skada. Älskade Bele <3

Kommentarer
Postat av: elin

så djup mickan, så djup.....

skoja babylove, jätte glad för din skull och nuuu jävlaaaaaaar ska mickey härja på planen!

2012-01-18 @ 22:50:02
URL: http://ternis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0