Have you ever wished for an endless night?

Hey folket.
Uppdateringen har inte varit den bästa för Em har typ grävt ned sig ;) & jag har hittat tumblr, min nya kärlek i livet .. höhö. Jätteskoj iaf, blogg är so yesterday ;) höhöh. vad leker jag?
Nej men för er få kottar som faktiskt är trogna till denna blogg ska iaf jag försöka bättre mig lite smått (a) hehe.
Idag har jag gått i skolan, veckans jobbigaste dag avklarad.. check! Efter det åkte jag & Becca hit käkade mellis och lite så innan jag drog iväg med Frasse och hade träning för f99. Riktigt kul & vi ska dit i nästa vecka igen! Jag har även hunnit med lite matte med pappa & en stund hemma hos Em. Nu väntar jag mest på att vi ska skypea med oscar. Wiieh! hehehe. Känner att det börjar bli dags att avsluta detta blogginlägg innan det blir försent och jag flippar ut rejält. Hejdå!
we don't wanna go down that road, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0