If u open your eyes you'll see what I always knew

Godmorgon! Jag gick ganska nyligen upp, gjorde frukost och satte på one tree hill. Bra start på dagen!
Nu har jag slagit upp skolböckerna, har en hemtenta som ska vara klar imorgon, yeeah right att jag kommer klara av det. Deprimerande, men men!
Sista lördagen på lovet, frågan är hur den ska spenderas. Hemmakväll med familjen och bara allmänt skönt, sitta med näsan i skolböckerna eller dra iväg på fest med några sköningar. Vi får se vart dagen tar mig, det enda jag vet just nu är att jag behöver mer vila & ledighet. Jag behöver mer tid innan jag är redo!
PS. Helena jag misstänker starkt att detta är du
drömprins.se om hey hoe lets go!:
Shit vilken brud! langa nr ???
IP: 193.150.218.136

Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0