It's not this town

Jag börjar bli en riktig nörd nu (y) . Som jag kämpat för dehär i hela mitt liv ;) höhö.
Gick upp grymt tidigt imorse (igen), dömde två matcher med Anna. Katastof match av oss (framförallt mig) blir så besviken på mig själv. Men hoppas att detta får mig att rycka upp mig till framtiden!
Efter det åkte jag till gymmet där det blev ett lättare pass då jag inte kunde gå för mina fötter d ö d a r mig och mina muskler är helt slut efter mina tidigare fem styrke pass denna vecka.
Nu har jag duschat, chillat lite & påbörjat städning i mitt rum. Förväntas vara klar lagom till det är dags att gå ned till hallen och kolla laget när de tar tre poäng mot Huddinge.
Ternis, vilken jävla humor. hahahah (y)

Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha lol! popcorn<3

2012-01-17 @ 15:27:06
URL: http://ternis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0