Saying goodbye doesn't meen forever

Satte mig tillsammans med familjen i en iskall bil vid kvart över fem imorse. En resa till Arlanda & kramar innan vi vinkade av Oscar. Nästa gång vi ses är om cirka sex veckor då vi åker dit för att hälsa på. Längtar redan! Hemma igen somnade jag om i två timmar innan jag mötte upp Amanda på gymmet för ett träningspass som dödade våra armar! Nu har jag hunnit duscha, äta & träna och klockan är bara ett. Något slags världsrekord?! Heheh.
Det blir brutal plugg fram tills klockan fyra då älskade Chelsea tar emot Sunderland. Kvällen kommer bli lugn då jag ska upp vid halv åtta imorgon, träffar väl någon vän eller så. Hoppas ni får en grymt fantastisk dag!
Tumblr_lx6n5f5skf1qm8vvjo1_500_large
Nu är du där du hör hemma storebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0