Sleepless nights

Jag somnade kring fem tiden inatt. Kunde verkligen inte sova, jag blev så rastlös så att jag började städa mitt i natten. Normalt, nej! Men det är så mycket jobbigt just nu. Skolan stressar mig även fast jag har lov, storebror flyttar om en vecka & två dagar. Varför kunde inte han göra det klassiska och flytta en buss ifrån oss, nej han flyttar till ett annat land. Känns bra! Dessutom får jag om cirka en och en halv vecka besked om jag får fortsätta spela innebandy. Varför är livet så orättvist? Usch. 2012 har inte börjat bra för mig och jag vill bara att det ska bli bättre!


När regnet försvinner och våren kommer, kommer glädjen igen.
Då kommer problemen försvinna. Kan det inte bli vår nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0