Vi har väntat så länge, men åuuhh nu är det äntligen dags!

Jag har känt dig i snart sjutton år. Vi har varit vänner under hela denna tid & alltid varit tajta. Jag har alltid kunnat ringa och prata med dig för du har alltid funnits där. Klart att vi har haft våra perioder då vi inte umgåtts så mycket, men det har inte rubbat vår djupa vänskap. Jag har så sjukt mycket minnen med dig & många mer ska det bli. Känner helt ärligt inte för att sitta och skriva någon två sidors text utan du vet att du betyder extremt mycket för mig och att jag är lycklig över att ha dig som vän. Grattis på 18 års dagen världens bästa Isabelle! Så länge som vi har väntat på att bli myndiga & du förtjänar verkligen det! Hoppas du får en fantastisk dag. Jag älskar dig vännen min ! <3

Min knasfia, vad skulle jag göra utan dig? (:

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är så fruktansvärt underbar! Är så tacksam över att få ha dig i mitt liv! <3 <3 <3

2012-01-19 @ 01:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0