i'll carry you home toniight

Hola chicos!
För drygt en vecka sedan lämnade jag Sverige och flög till varmare breddgrader med min toppen klass. Denna resa har varit en otrolig berg och dalbana. Det var ungefär som att bli inkastad i en såpa där fixering, drama och bråk var vardag. Dock har jag hittat mig själv och andra på denna resa, vilket jag är otroligt tacksam för. Veckan har verkligen varit bra då jag är extremt stark i mig själv nu och klassen är ännu tajtare, allt drama och all skit kanske behövdes för att vi skulle växa ihop. Åh jesus, det har tagit på krafterna..
Laddade om batterierna här hemma idag med en promenad till Jakan tillsammans med bästavän innan vi åkte in till stan där det blev lite små shopping samt en tre rätters middag på Jensen. Riktigt myskväll som avslutade hemma hos mig där vi åt cupcakes (hur vi nu orkade det efter middagen... haha) och taggade till inför helgen som kommer bli grym! Det är äntligen sommar och jag är lycklig över friheten som jag känner i själen, just nu ändrar inte ens vädret på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0