koh phangan, hitting the lights

Jobbet gick sådär, eftersom jag reser så mycket (hihi) så vill de att jag ska jobba fyra veckor i sträck utan paus. Detta är troligtvis inte möjligt för mig på hela sommaren, så får se hur det blir med den saken. Va riktigt synd då jag gillade mitt jobb. Men what to do, tre gånger i veckan är för mycket i höst då skolan börjar. Kanske blir en satsning i Juli dock. Hmm, aah vi får se.
Efter jobbet mötte jag upp Moa för en glamorös donken middag, vi chillade i ett par timmar innan jag träffade Gabbi. Ett glas på Hellströms innan Julia gjorde oss sällskap på min favorit Koh Phangan. Love it there! Efter en trevlig kväll stampade jag in innanför dörren vid strax efter ett tiden. Har ingen aning om vad jag egentligen gör vaken just nu. Borde sova, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0