Nu håller vi tummarna

Imorse tog jag en skön dusch och chillade lite innan jag åkte till skolan. Där lämnade man in böcker och lite sånt innan vi käkade lunch. Efter lunchen drog jag och några till Body Shop där vi köpte present från klassen till bästa mentorn. På eftermiddagen besökte jag en vän och spenderade några timmar där innan jag kom hem och laddade om batterierna för att åka till fysen i Sandvik, kunde dock inte springa pga foten. Men snart så!
Idag fick jag även några riktigt bra besked. Imorgon blir det att gå på arbetsintervju, heja mig! Jobbet verka faktiskt passa mig väldigt bra, so fingerscrossed alla där ute! Nu ska jag avrunda kvällen med en film på TV. Måste vara på alerten imorgon ju.
Puss
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0