This is how i live

De senaste dagarna har jag påbörjat det som har potential att bli mitt bästa sommarlov. Som vanligt var skolavslutningen långdragen. Efter den gled vi runt i lite parker och chillade innan jag var på min jobbintevju, som gick bra. Ska på utbildning imorgon, whhhey! Kvällen var ett galet äventyr, åh herre.. Lördagen var dock bästa dagen på länge, lunch med några vänner och trevliga timmar innan jag och em möttes upp på Ica och handlade middag. Sedan hängde vi här tills Frida kom och vi började kvällens äventyr. En fest i Spånga som var det bästa på länge. Beach tema där de hade dj, rökmaskiner, en bambubar och mycket mer. Galet skoj var det! Igår var vi ganska sega och det blev endast en tur till donken och Max för glass :) nu ska jag njuta av måndagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0