board out of my mind

Hey hey hey !!!
Jag är extreeeeemt uttråkad. Att bara ligga hemma är inte min grej. Förutom lite små besök här hemma och att jag var i skolan igår förmiddag har jag endast spenderat tiden i soffan och sängen. Becca var här ett par timmar igår, annars låg jag själv hela kvällen. Tur att jag har mamma iaf, hon ställer verkligen upp. Hon har endast jobbat halvdagar för att kunna hjälpa mig och ta hand om mig, verkligen bäst!!
Em kommer snart förbi för en lunch och ev lite plugg. Skönt att få lite sällskap, slippa tänka på smärtan osv. hehe. Men nu ska jag sluta klaga och kika in lite andra bloggar innan hon kommer över. Puss
Förra året i London, om exakt en månad kommer jag & Bella landa på Arlanda efter ett besök i London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0