Give me pleaase!!!

Frågade en vän när de var okej att börja skriva önskelista, tydligen redan nu så jag kör! Är ju bara en månad kvar nu :) hehehe
Ligger högt upp på listan, dessa underbara lita skorna i färgen Brown-calf


Denna ipod docka passar perfekt till sommaren!!


Pengar, alltid välbehövligt. Speciellt när jag åker till London efter min b-day


Spa för två, en massage skulle sitta fint :)


En resa till Maldiverna med familjen nästa vinter, hehe man kan ju hoppas!

Sen lite smått och gott som skulle göra livet lite bättre
Simple Plan tisha, lite Champange, rött läppstift av kvalite & berlock från
Sabo som symboliserar något med mig. Dessutom älskar jag upplevelser
VARNIG, PASSA DIG FRÅN ATT GE MIG NÅGOT PÅ BILDEN NEDAN!!!!!!
Filmer köper jag själv, mascaror har jag ett lager av. Alla min Body Shop
produkter köper jag i London och har flera oöppnade hemma. Något jag
verkligen hatar är att få underkläder. Jag har tillräckligt med det redan!!
Men det viktigast är ändå att man har människor i ens närhet som bryr sig om en och vill ge något fint :) så länge du har försökt hitta något som gör mig glad blir jag glad (a) heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0