I don't belivie in fariytales

Helg igen. Skönt, nej extremt skönt! Som vanligt har jag inga planer att lämna huset i helgen. En mindre rolig vana. Lite kul när jag åkte med mamma till ica så märkte jag en sak. Bara för att jag hoppar runt på kryckor var folk trevliga, log, aktade på sig osv. A l d r i g annars! Då är det mer du är ung och har tid att gå runt allt!!!!!
Dock kan all hjälp vara lite mycket ibland, är ju glad att folk bryr sig men jag känner mig så liten och dålig då. You know the feeling! Hursom, mamma står och fräser färs och tacolukten börjar sprida sig i köket vilket är passande då min mage kurrar högre än Nick Howards ljuva stämma som kommer ut ur högtalarna. Om ett par timmar kommer Em & Amanda över för en riktig myskväll och jag är lycklig över att få sällskap en grå kväll som denna. Hoppas ni får en helt galen helg och snälla rara lev lite för mig också!
// Invaliden
Nick Howard sjunger om fina saker och hans accent är fantastisk, ny favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0